Pomoc zdalna

Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość poprzez internet. Połączenie zdalne dokonywane jest na komputerze Klienta.
Klient pozwala na podgląd ekranu komputera jednemu z naszych serwisantów. W tym czasie Klient widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta.

Jest to usługa płatna, rozliczana indywidualnie.
Najtańsza konsultacja zdalna kosztuje 50 zł z VAT.
Więcej informacji na temat ceny uzyskają Państwo telefonicznie.

Krok 1 - pobranie oprogramowania do zdalnego łączenia

W ramach świadczonych przez nas usług zdalnej pomocy korzystamy z oprogramowania AnyViewer, aby skorzystać z naszej pomocy prosimy o pobranie programu ze strony producenta:

https://www.anyviewer.com/download.html

Krok 2 - kontakt telefoniczny

Prosimy o kontakt z naszym biurem pod nr tel.: +48 608 31 51 89.
Przed kontaktem prosimy o przygotowanie się do omówienia występującego problemu.
Jeżeli problem będzie kwalifikował się do pomocy zdalnej obsługa Państwa o tym poinformuje.

Krok 3 - Zakup usługi diagnozy uszkodzeń

Prosimy o dodanie do koszyka poniższego produktu pomocy zdalnej i zrealizowanie zamówienia.
Po opłaceniu nasz serwisant skontaktuje się z Państwem telefonicznie i uzgodni termin wykonania usługi zdalnej.

Krok 4 - Wykonanie naprawy zdalnej

Jeżeli po wykonaniu zdalnej diagnozy zdecydują się Państwo na zakup zdalnej naprawy to nasz serwisan poprosi o dokonanie zamówienia takiej usługi w naszym sklepie.
Poniżej znajduje się odpowiedni produkt do dodania do koszyka.

Krok 5 - Gwarancja na wykonaną usługę

Na wykonaną pomoc zdalną dajemy Państwu tygodniową gwarancję.
Jeżeli w tym terminie problem powróci to bezpłatnie podejmiemy jeszcze jedną próbę jego rozwiązania.
Gdyby jednak z jakiś powodów naprawa nie doszła do skutku to zwrócimy Państwu pieniądze za naprawę zdalną.