Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość poprzez internet. Połączenie zdalne dokonywane jest na komputerze Klienta. Klient pozwala na podgląd ekranu komputera jednemu z naszych serwisantów. W tym czasie Klient widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta.
Jest to usługa płatna, rozliczana indywidualnie. Najtańsza konsultacja zdalna kosztuje 50 zł z VAT. Więcej informacji na temat ceny uzyskają Państwo telefonicznie.
Krok 1 - pobranie oprogramowania do zdalnego łączenia
W ramach świadczonych przez nas usług zdalnej pomocy korzystamy z oprogramowania AnyViewer, aby skorzystać z naszej pomocy prosimy o pobranie programu ze strony producenta:
Prosimy o kontakt z naszym biurem pod nr tel.: +48 608 31 51 89. Przed kontaktem prosimy o przygotowanie się do omówienia występującego problemu. Jeżeli problem będzie kwalifikował się do pomocy zdalnej obsługa Państwa o tym poinformuje.
Krok 3 - Zakup usługi diagnozy uszkodzeń
Prosimy o dodanie do koszyka poniższego produktu pomocy zdalnej i zrealizowanie zamówienia. Po opłaceniu nasz serwisant skontaktuje się z Państwem telefonicznie i uzgodni termin wykonania usługi zdalnej.
Jeżeli po wykonaniu zdalnej diagnozy zdecydują się Państwo na zakup zdalnej naprawy to nasz serwisan poprosi o dokonanie zamówienia takiej usługi w naszym sklepie. Poniżej znajduje się odpowiedni produkt do dodania do koszyka.
Na wykonaną pomoc zdalną dajemy Państwu tygodniową gwarancję. Jeżeli w tym terminie problem powróci to bezpłatnie podejmiemy jeszcze jedną próbę jego rozwiązania. Gdyby jednak z jakiś powodów naprawa nie doszła do skutku to zwrócimy Państwu pieniądze za naprawę zdalną.
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.